فرماندار رضوانشهر بیان کرد: دهیاران حلقه وصل بین مردم و دولت هستند.

به گزارش‌ایلنا از رضوانشهر ، فرماندار رضوانشهر در جمع دهیاران این شهرستان‌ضمن‌تبریک روز دهیار از زحمات و تلاش‌های همه آنان و پیگیری امور در عرصه های گوناگون با توجه به وظایفی که قانون مشخص کرده، تقدیر کرد.

 حسنی پور به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: وظیفه ما حفظ و صیانت از آرای مردم و حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری در انتخابات بود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان رضوانشهر در میزان رأی به رئیس جمهور منتخب و مشارکت حداکثری در استان مقام اول را کسب نمود، گفت: 81 درصد مردم فهیم شهرستان به سیاست ها ، برنامه ها و عملکرد دولت جناب آقای دکتر روحانی رأی دادند و ایشان به عنوان رئیس جمهور منتخب انتخاب شدند، وظیفه ما است که در همین راستا برای توسعه و عمران و آبادانی شهرستان تلاش کنیم.

فرماندار رضوانشهر افزود: دهیاران در عرصه عمران و توسعه روستا نقش مهمی دارند و حلقه وصل بین مردم و دولت هستند لذا باید با تعامل و مشارکت مردم روستا پیگیر امورات در حوزه های عمرانی، خدماتی، بهداشتی و غیره باشند.

وی ضمن اشاره به موضوع اشتغال که مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است، افزود: باید با فراهم سازی زیرساخت های لازم شهرستان را همگام با کشور به سمت توسعه همه جانبه و شکوفایی پیش ببریم،لذا دهیاران طرح هایی که می توانند در روستاها اشتغال ایجاد نمایند را شناسائی و نسبت به فعال نمودن آن به منظور رشد اقتصادی اهتمام ورزند.

 حسنی پور ضمن تأکید بر نظافت ، تفکیک و جمع اوری زباله در روستاها افزود: حفظ محیط زیست و پسماند را در روستاها جدی بگیرید و ضمن فرهنگ سازی در این زمینه ، تلاش مضاعف داشته باشید.

فرماندار رضوانشهر خواستار رسیدگی و رفع مشکلات مردم روستا توسط دهیاران شدند و افزود: دهیاران بر اساس اولویت بندی در خصوص پروژه های عمرانی، رفع ضعف برق ،بهداشتی ، بافت روستایی، آب شرب، گاز رسانی، آسفالت راه های روستایی، طرح های گردشگری و همچنین نسبت به انجام بموقع بودجه و تفریق بودجه دهیاریها اقدام نمایند.

همچنین  ابراهیم چراغی معاون فرماندار رضوانشهر نیز در این نشست ضمن تبریک روز دهیار به موضوع سواحل و امنیت اجتماعی در شهرستان پرداخته و تأکید نمود: کلیه دهیاران شهرستان از جمله دهیاران ساحلی بر اطلاع رسانی و رعایت شئونات اسلامی و نظافت نوار ساحلی اهتمام ویژه داشته باشند.

در پایان فرماندار رضوانشهر لوح تقدیر و هدایایی به 6 نفر از دهیاران نمونه شهرستان اهداء کرد از زحمات آنان در امر خدمت رسانی به روستائیان و مردم فهیم شهرستان تقدیر کردند.

1

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.