مراسم تقدیر و معارفه معاون درمان (قدیم و جدید) دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور مسئولان و کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، شاهرخ یوسف‌زاده چابک، در ابتدای این مراسم با اشاره به جایگاه حائز اهمیت حوزه درمان در دانشگاه، تصریح کرد: نقصان در عملکرد حوزه درمان بیش از سایر حوزه ها مشهود است و در صورتی که بخواهیم تغییراتی ایجاد کنیم  مسئولیت در این حوزه، امری دشوار و خطیر خواهد بود.

وی با اشاره به این که 76 درصد از مرگ و میر ها مربوط به بیماری‌های غیر واگیر است، عملکرد درمان را در این خصوص خوب توصیف کرد و ایجاد ساختار جدید، توجه خاص به حوزه نظارت، اقتصاد درمان و بحث بیمه ها را از جمله فعالیت های حایز اهمیت حوزه درمان ذکر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به توانمندی دو معاون پیشین حوزه‌های مدیریت منابع و توسعه و درمان دانشگاه، شرایط حاد و سخت موجود در این حوزه ها را از دلایل کوتاه بودن دوره خدمت آنها ذکر کرد.

 یوسف‌زاده با تاکید بر این که در شرایط فعلی، نیازمنداستفاده از همه توان و پتانسیل های موجود هستیم، گفت: در دانشگاه کسی که یک مسئولیت اجتماعی را پذیرا می‌شود، صرف نظر از شاخص عملکرد، متفاوت تر از سایر افراد است، زیرا او دغدغه ی اجتماعی دارد.

وی با بیان این که پزشکان در جایگاه پزشکی، منشا خدمت به آحاد مردم هستند، یادآور شد: فراهم کردن آرامش و آسودگی برای مردم، بسیار ارزشمند است.

در ادامه این مراسم دکتر حسین اتحاد – معاون پیشین درمان دانشگاه نیز به بیان عملکرد معاونت درمان در دوران تصدی خود، پرداخت.

در ادامه محمدتقی آشوبی- معاون جدید درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با اشاره به سابقه خدمتی خود در حوزه درمان و ارایه گزارشی اجمالی از آن دوره، خدمت رسانی به مردم را ایثار دانست و یادآور شد: با توجه به نبود زیرساخت های لازم در گیلان، این حوزه در اجرای طرح تحول نظام سلامت سختی های زیادی را متحمل شد.

اهدای لوح تقدیر و حکم انتصاب از سوی دکتر شاهرخ یوسف‌زاده چابک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به معاونان پیشین و جدید درمان دانشگاه، پایان بخش این مراسم بود.

4

 

3

1

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.