سرهنگ رسول عزیزی روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت در آستارا، ماموران پلیس آگاهی در بررسی های خود از متواری شدن سارقان به شهرستان رشت بعد از سرقت در آستارا مطلع شدند.
وی افزود: سارقان 30، 31 و 32 ساله با همکاری عوامل انتظامی استان گیلان دستگیر و به مرکز پلیس آگاهی آستارا منتقل شده و در بازجویی به 9 فقره سرقت از مغازه ها ، منازل مسکونی و مکانهای عمومی در شهرستان آستارا اعتراف کردند.
وی با بیان این که بسیاری از مجرمان از مسافرت های تابستانی شهروندان و خالی شدن خانه ها سوء استفاده کرده و به سرقت اقدام می کنند به شهروندان توصیه کرد نکات ایمنی را برای پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.
عزیزی گفت: مردم تا حد ممکن از خالی گذاشتن منزل یا از قرار دادن کلید در مکان‌ های قابل ‌دسترس نظیر جا کفشی خودداری و به ورودی منزل از پارکینگ یا زیرزمین قفل ایمنی و بر بالای دیوارها، روی پنجره ها و نقاط قابل نفوذ، حفاظ نصب کنند و هر جرم یا اتفاق مشکوک را به پلیس 110 گزارش دهند.
** کشف یکهزار اصله چوب آلات قاچاق
فرمانده نیروی انتظامی آستارا در ادامه از کشف یکهزار اصله چوب آلات جنگلی قاچاق از یک دستگاه خودروی نیسان در ایستگاه بازرسی سه راهی قلعه محور آستارا-اردبیل خبر داد.
سرهنگ رسول عزیزی افزود: چوب آلات قاچاق مکشوفه به اداره منابع طبیعی تحویل و یک متهم در این رابطه دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 40 هزار هکتار اراضی ملی در منتهی الیه غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی** انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.