رئیس هیات هندبال استان گیلان روز چهارشنبه در این خصوص به ایرنا گفت: طبق قرعه کشی انجام شده ، تیم هندبال ساحلی استان گیلان در گروه سوم این دوره از رقابت ها قرار گرفته و باید به مصاف تیم های قم ، البرز و نوشهر برود.
غلامحسین عباسی افزود: در رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی کشور ، 16 تیم حضور دارند که در چهار گروه با هم رقابت می کنند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم این رقابت ها راه خواهند یافت.
وی ادامه داد: خوشبختانه وضعیت تیم هندبال ساحلی استان گیلان مناسب است و امیدواریم که این تیم بتواند با ارائه بازی های زیبا ، مقام شایسته ای نیز ،در پایان رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی کشور کسب کند.
در استان گیلان بیش از 200 ورزشکار به صورت سازمان یافته، در رشته ورزشی هندبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
***
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز چهارشنبه به ایرنا گفت: در سیزدهمین دوره رقابت های فوتسال لیگ برتر بانوان کشور ، 14 تیم حضور خواهند یافت که از این تعداد ، دو تیم از استان گیلان است.
علیرضا وهابی افزود: بر این اساس ، تیم های فوتسال بانوان شهرداری رشت و می رشت سپیدرود به عنوان نمایندگان گیلان در این دوره از رقابت ها حضور می یابند.
وی اظهار کرد: تیم های فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان، ملی حفاری ایران، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، دختران کویر کرمان، بازرگانی امیر نوشهر، شهرداری البرز زنجان، کارا شیراز، سپاهان اصفهان، سایپا تهران، پیروزی کامیاران، استقلال ساری و مس رفسنجان دیگر تیم های شرکت کننده در سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان هستند.
وی ادامه داد: تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند و طبق آیین نامه ، دو تیم آخر به مسابقات دسته یک فصل بعد سقوط خواهند کرد.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: طبق قرعه کشی انجام شده نیز، در هفته اول رقابت های فوتسال لیگ برتر بانوان کشور که از روز 27 مرداد ماه امسال غاز می شود ، تیم شهرداری رشت میزبان پالایش نفت آبادان است و تیم می سپدرود رشت نیز میزبان دانشگاه آزاد تهران خواهد بود.
در دوازدهمین دوره رقابت های فوتسال لیگ برتر بانوان کشور ، تیم ملی حفاری مقام قهرمانی را کسب کرده بود ، تیم های دانشگاه آزاد تهران و پالایش نفت آبادان به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
تیم های فوتسال می رشت سپیدرود و شهرداری رشت نیز ، به ترتیب مقام های چهارم و پنجم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را کسب کرده بودند.
خبرنگار: حسین مجرد** انتشار دهنده : بابایی
7285 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.