به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ محمد جعفر علیزاده روز یکشنبه در بازدید از بیمارستان 160 تختخوابی در حال ساخت تالش اظهار کرد: طرح تحول نظام سلامت از سیاست های موفق و نتیجه بخش دولت تدبیر و امید است و ارتقاء زیرساخت های سلامت و درمان مردم، از اولویت های دولت دوازدهم خواهد بود.
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از 84 درصدی بیمارستان 160تختخوابی تالش افزود: خدمات پزشکی این واحد بزرگ درمانی مطابق با استانداردهای تعریف شده بهداشت و درمان در نظر گرفته شده و تا پایان امسال تکمیل خواهد شد.
وی بیان کرد: این بیمارستان قابلیت تامین نیازهای تخصصی تالش در حوزه درمان را خواهد داشت اما با تقاضای مسئولان این شهرستان مبنی بر افزایش سطح خدمات درمانی، این بیمارستان 160 تختخوابی به 230 تخت ارتقاء یافت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش نیز در این بازدید گفت: این طرح با 34 هزار و 970 متر مربع مساحت و 15 هزار و 995 متر مربع زیربنا در چهار طبقه با بخش های مختلف به جز بخش جراحی مغز در حال احداث است و دهه فجر امسال آماده افتتاح خواهد بود.
حسین نعمتی ادامه داد: با توجه به اینکه تالش به عنوان مرکز درمان غرب گیلان معرفی شده است، بخش جراحی قلب نیاز ضروری این منطقه است و ساخت آن باید جدی گرفته شود.
مسئولان یاد شده بعد از بازدید از بیمارستان در حال احداث تالش بر ساخت مرکز جراحی قلب با 2 هزار و 200 متر مربع زیربنا در ساختمان جداگانه ای در محوطه آن بیمارستان موافقت کردند.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت و 2 بیمارستان در 110 کیلومتری غرب استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی** انتشار دهنده: بابایی
7106 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.