به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در این نشست با تأکید ب رلزوم توجه حوزه مسائل اقتصادی اشتغال‌زا خاطر نشان کرد : در این زمینه هر چه کار شود حمایت می کنیم و همه اقدامات بایستی در راستای تولید و اشتغال باشد.
وی استان گیلان را در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی، استانی پیشتاز عنوان و اظهار کرد: باید در این زمینه با اقتدار جلو برویم، هرچند برخی‌ ممکن است خوششان نیاید.
رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه در دولت یازدهم نرخ بیکاری گیلان از 15.6 به 11.3 رسید، گفت: در کمتر استانی از کشور ، این میزان نرخ بیکاری کاهش یافته و توفیقات دولت بایستی تا رسیدن به نرخ تک رقمی ادامه یابد و این یکی از برنامه‌ای اصلی ما است.
استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش درخصوص اقدامات مثبت بانک کشاورزی استان در حمایت از تولید و اشتغال خاطرنشان کرد : باید تلاش کنیم ظرفیت‌های ما در حوزه تولید برنج، چای، عسل، دام پروری و سایر حوزه هایی که آمیخته با زیبایی‌ها و طبیعت استان گیلان است، تقویت شود.
وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمینه آسفالت راه‌های شهری و روستایی در گیلان انجام شده، افزود: همه موارد تنها به وجود بودجه و اختصاص اعتبار مربوط نیست بلکه باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های مختلف وتبصره های قانونی به خوبی بهره گرفته شود.
استاندار گیلان به برخی الزامات و اقدامات لازم در حوزه راهداری اشاره کرد و گفت : استان گیلان درخصوص مجتمع‌های خدماتی - رفاهی عقب مانده و نیاز است بهتر عمل شود.
نجفی در بخش دیگری از سخنانش، به سالروز واقعه دردناک زلزله رودبار که در تاریخ 21 خرداد 69 رخ داد ، اشاره و اضافه کرد: در مجموع تلاش کشور و استان در بازسازی زلزله موفق‌ بود اما همه باید تلاش کنند تا شهرستان رودبار توسعه بیشتری یابد.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.