احکام 4 نفر از کارکنان دفتر کنترل کیفیت آب و فاضلاب گیلان در کمیته های تخصصی آبفای کشور توسط معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، احکام 4 نفر از همکاران دفتر کنترل کیفیت آب و فاضلاب این شرکت در کمیته های تخصصی آبفای کشور توسط معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور ابلاغ شد.

بنا به این گزارش طی احکام جداگانه ای از سوی  پاکروح معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور سیده ضحی حجازی بعنوان عضو کمیته پایش کیفی شبکه های آب و مخازن ،  علیرضا شاه منصوریان عضو کمیته فلزات سنگین،   مریم وزیری و   سیدمحمدمیرنصرالهی به عنوان عضو کمیته مواد آلی آبفای کشور به مدت 2 سال منصوب شدند.

در این احکام آمده است به منظور تدوین دستوالعمل های کاری ، بررسی مشکلات و ارائه راهکار و پیشنهادات سازنده ، با عنایت به دانش ، تجربیات ارزنده و پشتکار این همکاران به عنوان اعضاء این کمیته ها منصوب شدند.

 سیده ضحی  حجازی مدیرکنترل کیفیت آب و فاضلاب ، مریم وزیری کارشناس مسئول بخش دستگاهی آزمایشگاه، علیرضا شاه  منصوریان کارشناس کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب وسید محمد میرنصرالهی رئیس آزمایشگاه آب و فاضلاب این شرکت هستند.

1

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.