به گزارش عصر شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی رشت از انهدام یک باند سرقت مغازه و کشف 21 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رحیم شعبانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه با تخریب شیشه سکوریت در سطح شهرستان، ماموران انتظامی کلانتری 13 با انجام تحقیقات نامحسوس پلیسی، موفق به شناسایی 2 متهم در این پرونده شدند.
وی تصریح کرد: متهمان حین سرقت از یک مغازه، با عملیات غافلگیرکننده پلیس دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی رشت با اشاره به اعتراف متهمان به 21 فقره سرقت مغازه گفت:‌ با اعتراف متهمان، سه مالخر نیز دستگیر شده و اموالی از قبیل لپ تاب، دروبین عکاسی، فیلمبرداری و گوشی تلفن همراه سرقتی از متهمان کشف شد.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی فومن از دستگیری دو سارق سیم برق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محسن جعفرزاده ادامه داد:‌ در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، ماموران با تعقیب سرنخ ها موفق به شناسایی 2 متهم شدند.
وی اظهار داشت: متهمان به محض رویت پلیس، متواری شدند اما ماموران، متهمان را متوقف و دستگیر کردند.
به گفته سرهنگ جعفرزاده در بازرسی از خودروی دو متهم، 100 متر سیم برق، یک قیچی مخصوص قطع سیم برق، یک تیغه اره آهن بر و یک جفت دستکش مخصوص برقکاری کشف و ضبط و سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
شهرستان فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.