فومنی‌ها میزبان هنرمندان قند پهلو در نخستین همایش ملی نگاهی به طنز معاصر «همایش طنز پهلو» می شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، یوسف‌نیک انجام در نشست با اصحاب‌رسانه گفت: مراسم یادبود استاد کیومرث صابری فومنی امسال به سبک و سیاق متفاوت‌تر از سال گذشته دراین شهرستان برگزار می شود .

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد فومن تصریح‌کرد: به همین منظور و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال نخستین همایش ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان «طنز پهلو» با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره طنز پرداز بزرگ ایرانی و اهل شهرستان فومن استاد «کیومرث صابری» معروف به «گل آقا» برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه سالن شهدای خدمتگزار مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهدای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن میزبان این همایش در روز پنج شنبه ۱۵ تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ عصر خواهد بود .

نیک انجام با تأکید براینکه محوریت این همایش نگاه ویژه به موضوع طنز معاصر دارد، افزود : تلاش شده تا از چهره‌های سرشناس در حوزه طنز معاصر و به ویژه از وجود همکاران استاد کیومرث صابری در این برنامه بهره مند شویم.

این مسئول تصریح کرد: از جمله مهمانان کشوری این همایش «اسماعیل امینی» سردبیر سابق مجله گل‌آقا، رضا رفیع طنزپرداز، احمد عربانی کاریکاتوریست اصلی مجله گل آقا، محمود اکرامی از شاعران برتر کشور و همچنین استاد فرامرز ریحان صفت از جمله این افراد هستند.

به گفته این مسئول هرکدام از این افراد در حوزه تخصصی خود صحبت و به ابعاد مختلف طنز معاصر می پردازند.

نیک انجام همچنین به برخی از برنامه های جانبی این همایش نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد : تجلیل از نویسندگان منتخب شهرستانی و کاریکاتوریست های برتر استانی، اجرای زنده کاریکاتور در حاشیه سالن برنامه توسط اعضای انجمن کاریکاتور استان گیلان و قرائت اشعار طنز برخی از برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این همایش است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.