سرهنگ اسماعیل سلیمانی راد عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران گشت دریابانی در محدوده منطقه آزاد انزلی، صبح امروز (جمعه) متوجه غرق شدن سه تن در دریا شده که به سرعت وارد عمل شدند.
وی افزود: نجات یافتگان یک مرد میانسال و دو نوجوان 12 و 13 ساله ، از اعضای یک خانواده و اهل شهر قزوین بودند که به دلیل نا آشنایی با فنون شنا در محدوده ممنوعه ، اقدام به استفاده از دریا کردند که خوشبختانه با حضور و اقدام بموقع ماموران دریابانی، از خطر مرگ نجات یافتند.
سرهنگ سلیمانی راد خاطر نشان کرد: پس از نجات افراد از خطر غرق شدن و با حضور نیروهای اورژانس در منطقه ، این افراد به صورت سرپایی در محل مداوا شدند.
فرمانده دریابانی شهرستان بندرانزلی توصیه کرد: با توجه به فرارسیدن ایام سفرهای تابستانی و گرم شدن هوا و اشتیاق به استفاده از دریا به عنوان یکی از تفریحات ، مسافران ، گردشگران و حتی کسانی که آشنا به فنون شنا هستند، حتما از محل های مجاز و تعیین شده برای شنا استفاده کنند.
شهرستان انزلی واقع در کرانه جنوبی دریای خزر و غرب گیلان، از مراکز مهم گردشگری شمال کشور و پذیرای گردشگران بسیاری در ایام سفر است و تابستان هر سال، صدها هزار نفر برای استفاده از دریا به این منطقه سفر می کنند.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.