به گزارش خبرنگار ایرنا، ویژه برنامه در سوگ خورشید به منظور تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره) و آشنایی بیشتر نسل چهارمی های انقلاب با نقش ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی با حضور جمعی از اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اولیاء آنان برگزار شد.
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی بیان داشت: گفتمان حق طلبانه امام مهربانی ها و حرکت در مسیر بسط و توسعه ارزش های دینی، از دلایل پویایی و توفیق این حرکت مردمی و گواهی روشن بر پیروزی همیشگی حق بر باطل است.
اسفندیار ضیائی با تاکید بر ضرورت مطالعه تاریخ اظهار داشت: آشنایی با روند شکل گیری و بالندگی انقلاب اسلامی که با عبور از مسیرهای دشوار مقابله با دسیسه های دشمنان داخلی و خارجی صورت گرفت، زمینه ساز دستیابی به راهکارهای سازنده و بستری مناسب برای تحقق آرمان های بلند امام راحل خواهد بود.
وی با اشاره به نقش مهم دستگاه های فرهنگی در معرفی هر چه بیشتر ارزش های انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان تصریح کرد: معلمان و مربیان مراکز فرهنگی هنری نیز در این زمینه نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.
قرائت دلنوشته، شعرخوانی، خاطره گویی و حضور در کارگاه ادبی و ایستگاه نقاشی از جمله دیگر برنامه های این مراسم بود.
بر اساس آخرین آمار از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، بیش از 50 کودک و نوجوان در مراکز کانون در استان عضو هستند.
31 مرکز فرهنگی هنری ثابت، یک‌ کتابخانه سیار روستایی، چهار کتابخانه پستی و دو مرکز فراگیر (ویژه کودکان و نوجوانان دارای نیاز‌های خاص) در استان گیلان فعال است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.