بیژن خالق وردی پور عصر شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها اقلامی نظیر گوشت قرمز، مرغ منجمد، زولبیا و بامیه، حبوبات، لبنیات و شیرینی را با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه می کنند و چند غرفه دیگر نیز در محوطه اداره تعاون روستایی برای عرضه اقلام مورد نیاز مردم دایر خواهد شد.
وی گفت: 10 بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به همراه ناظران افتخاری از واحدهای فروش اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات و قنادی ها بازرسی می کنند.
وی هدف از این بازرسی ها را نظارت بر قیمت کالاها و خدمات، ایجاد بستر مناسب تامین مایحتاج عمومی، تنظیم و کنترل بازار، جلوگیری از افزایش غیرقانونی و غیر متعارف قیمت کالاها، جلوگیری از تخلفات و رسیدگی سریع به شکایات و گزارشات مردمی عنوان کرد.
خالق وردی پور یاد آور شد: مردم گرانفروشی، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور و کم فروشی را به شماره تلفن 124 اداره صنعت ، معدن و تجارت اطلاع دهند.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا ، فرمانده نیروی انتظامی آستارا از کشف 800 اصله چوب جنگلی و 2 هزار ثوب البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رسول عزیزی به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران ایستگاه بازرسی سه راه قلعه محور اردبیل-آستارا در بازرسی از یک دستگاه کامیون، 800 اصله چوب درختان جنگی قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال کشف و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا تحویل دادند.
وی افزود: در بازرسی از دو خودروی سواری نیز 2 هزار ثوب البسه قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال کشف شد و در رابطه با محموله های یاد شده، چهار نفر دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شدند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی **انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.