به گزارش خبرنگار ایرنا ، در پایان این رقابت ها و در رده سنی 50 تا 65 سال ، فرشاد فرخ از البرز با کسب 6 و نیم امتیاز عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد. علی قبادی بیگوند از تهران با کسب پنج و نیم امتیاز دوم شد ، تقی کاوه از سمنان با کسب پنج امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت ،رحیم دلجو از گیلان و حسین اردشیرپور از بوشهر نیز با کسب چهار و نیم امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.
همچنین در رقابت های رده سنی بالای 65 سال، عبدالله لیموچی از استان خوزستان با کسب 6 امتیاز عنوان نخست کشور را کسب کرد و محمدرضا تراب مارالانی از آذربایجان شرقی نیز با کسب 6 امتیاز و پوئن شکنی کمتر، دوم شد.
محمدعلی یوسفیان از خراسان با کسب پنج و نیم امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت ، عباس ارمده از خوزستان و عزیزالله صالحی مقدم از تهران یا کسب پنج امتیاز به ترتیب در مکان های چهارم و پنجم قرار گرفتند.
در رقابت های شطرنج قهرمانی پیشکسوتان کشور ، 98 شطرنجباز از استان های گیلان ، تهران، البرز، خوزستان ، خراسان رضوی ، قزوین ، بوشهر ، سمنان ، کرمانشاه ، آذربایجان شرقی ، یزد، هرمزگان ، اصفهان ، مازندران ، فارس و زنجان حضور داشتند.
شطرنجبازان شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در رده های سنی 50 تا 65 سال و 65 سال به بالا، در هفت دور به روش سوئیسی در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند. در پایان این رقابت ها ، پنج شطرنجباز برتر هر رده سنی انتخاب و به مرحله نهایی صعود کردند و مرحله نهایی مسابقات شطرنج قهرمانی پیشکسوتان کشور مردادماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.
در پایان مرحله نهایی رقابت های شطرنج پیشکسوتان کشور نیز ، شطرنجباز برتر هر رده سنی انتخاب و به مسابقات جهانی که شهریورماه سال جاری در کشور ایتالیا برگزار می شود ، اعزام می شوند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.