به گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان به ایرنا، فیلمنامه کوتاه جاده سیاه نوشته حمید شیخان از انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر لاهیجان به بخش آزاد پنجمین جشنواره فیلمنامه نویسی بیشابور کازرون استان فارس راه یافت.
در این دوره از جشنواره بیشابور حدود 310 فیلمنامه کوتاه از 152 فیلمنامه نویس ارسال شده بود که در نهایت 24 اثر به بخش نهایی راه یافتند.
آئین پایانی پنجمین جشنواره فیلم نامه نویسی بیشاپور پنجم خردادماه جاری در تالار زنده یاد استاد نصراله مردانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون برگزار می‌شود.
جشنواره فیلمنامه نویسی بیشابور به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون و انجمن فیلم و عکس این شهرستان در دو بخش وی‍ژه شامل بحران آب و محیط زیست، بخش فضای مجازی و بخش آزاد به مدت دو روز در شهر کازرون برگزار می شود.
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان به ایرنا، چهل و دومین جلسه پاتوق فیلم و فیلمنامه کوتاه انجمن سینمای جوان لاهیجان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد .
مسئولیت برگزاری جلسات بر عهده نواب محمودی از فیلمسازان و مدرسان فعال دفتر لاهیجان بود که در این جلسه تعدادی از فیلم های کوتاه منتخب جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش درآمد و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
پاتوق فیلم و فیلمنامه انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر لاهیجان از سال 1379 شروع به کار کرده است.
این انجمن از انجمن های فعال در زمینه تهیه فیلم های کوتاه و عکس در استان و کشور است که علاوه بر آن، آموزش عکاسان و فیلمسازان شرق گیلان را برعهده دارد.
شهرستان لاهیجان در 40کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار:فرهاد نظرپور **انتشاردهنده: کبیری
2007/6029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.