به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال ملوان نوین بندر انزلی با کسب 57 امتیاز موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان استان گیلان را به خود اختصاص دهد.
همچنین تیم های فوتبال نوجوانان شهرداری رشت و اتحاد آبکنار با کسب 52 امتیاز و به دلیل تفاضل گل ، به ترتیب در مکان های دوم و سوم جدول رده بندی این دوره از مسابقات قرار گرفتند.
در هفته پایانی و بیست و سوم این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی مقابل تیم ملوانان لاهیجان قرار گرفت که در نهایت موفق شد در یک بازی پرگل و یکطرفه ، با نتیجه 6 بر یک حریف خود را شکست دهد و جشن قهرمانی این رقابت ها را برپا کند.
تیم فوتبال نوجوانان ملوان نوین انزلی با کسب مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال نوجوانان گیلان ، فصل آینده به عنوان نماینده این استان در مسابقات کشوری شرکت خواهد کرد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان ، 13 تیم حضور داشتند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت پرداختند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی فوتبال ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار: نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.