یونس رنجکش روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: جهت تحرک بخشی به حوزه بهداشت و درمان و پاسخگویی به مطالبات شهروندان، نیازمند حضور پزشکان متخصص در بیمارستان شهید بهشتی آستارا هستیم.
وی اظهار کرد: به منظور فراهم شدن بسترهای گردشگر درمانی در آستارا، باید زیرساخت های بهداشتی این شهرستان تقویت شود و لازم است مدیران استانی به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.
وی ادامه داد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد توسعه شهرستان آستارا هستیم و عنایت خاص استاندار گیلان به این شهرستان مرزی قابل ستایش است.
فرماندار آستارا با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اخیر و اعتماد دوباره مردم به دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: خوشحالیم که در پاسخ به مطالبه مقام معظم رهبری شاهد حضور آگاهانه ملت در انتخابات بودیم و مشارکت 100 درصدی مردم آستارا نیز چشمگیر و کم سابقه بود.
رنجکش خاطرنشان کرد: مردم از بین انواع شعار ها و وعده ها به برنامه های تدبیر و اعتدال اعتماد کرده و ادامه این مسیر را با رای خود به دکتر روحانی انتخاب کردند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و مردم این شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در 29 اردیبهشت ماه مشارکت صددرصدی خود را به نمایش گذاشتند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.