ندا رستاد روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: مسابقات تکواندو دختران نونهال قهرمانی آسیا از روز 16 خرداد ماه سال جاری در کشور ویتنام آغاز می شود و ما برای کسب قهرمانی در این دوره از رقابت ها حضور می یابیم.
وی اظهار کرد: البته تمامی ملی پوشان تیم ملی تکواندو دختران نونهال کشور برای اولین بار است که در مسابقات برون مرزی حضور می یابند و تجربه مسابقات آسیایی را ندارند اما تمرینات ما تاکنون بسیار خوب بوده و تا قبل از آغاز رقابت ها، به شرایط آمادگی کامل و ایده آل خواهیم رسید.
سرمربی گیلانی تیم ملی تکواندو دختران نونهال کشور اضافه کرد: ما یک اردوی 10 روزه را در شهرستان لاهیجان واقع در شرق استان گیلان برپا کردیم و هم اکنون این اردو به اتمام رسید.
وی بیان کرد: خوشبختاته شرایط اردو بسیار عالی بود و همه امکانات از قبیل سالن تمرین ، ایاب و ذهاب ، پذیرایی در حد مطلوبی بود و توانستیم تمرینات منظمی را انجام دهیم.
رستاد خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز راهی تهران خواهیم شد و تا روز دهم خرداد ماه سال جاری تمرینات خود را در تهران ادامه می دهیم و روز 11 خرداد ماه عازم مسابقات تکواندو دختران نونهال قهرمانی آسیا خواهیم شد.
وی در ادامه گفت: تکوندوکاران حاضر در اردو نیز به شرایط بسیار خوبی رسیده اند و ما انتظار قهرمانی از آنان داریم و امیدواریم که در مسابقات آسیایی ویتنام بتوانیم با کسب مدال های رنگارنگ ، مقام قهرمانی را نیز کسب کنیم.
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی تکواندو، در بخش های بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.