سرهنگ رسول عزیزی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران ایستگاه بازرسی سه راهی قلعه در محور اردبیل- آستارا در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان یکهزار کیلوگرم ماهی پرورشی فاسد به ارزش 126 میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: از یک دستگاه کامیون نیز ، 23 تن رب گوجه فاسد به ارزش 800 میلیون ریال و از یک دستگاه خودرو نیسان نیز یکهزار و 280 عدد تخم مرغ فاسد به ارزش سه میلیون و 600 هزار ریال کشف شد.
وی اظهار کرد: محموله رب گوجه به صورت فله ای و بدون مجوز بهداشتی حمل می شد.
عزیزی بیان کرد: خودروها توقیف شد و محموله ها به همراه سه متخلف به شبکه دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان آستارا تحویل داده شدند.

***
رئیس هیات کشتی آستارا از حضور دو کشتی گیر این شهرستان در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان ایران در تهران خبر داد.
عارف رضایی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: مهدی قربانی آذر در وزن 42 کیلوگرم و مجید دوستعلی در وزن 69 کیلوگرم دو کشتی گیر نوجوان آستارایی هستند که به این مسابقات ملی دعوت شده اند.
وی افزود: این مسابقات از عصر روز گذشته (سه شنبه) در خانه کشتی شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران در دو رشته آزاد و فرنگی آغاز شده است و تا 21 اردیبهشت ماه ادامه خواهد شد.
وی اضافه کرد: کشتی گیران آستارایی در کشتی آزاد رقابت می کنند و نفرات برتر هر وزن به ترکیب تیم ملی نوجوانان راه پیدا خواهند کرد.
سه هزار و 500 ورزشکار در قالب 35 هیات ورزشی در شهرستان آستارا سازماندهی شده است.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا کارگاه آموزشی ترویج ازدواج سالم، عصر سه شنبه با حضور 30 نفر از جوانان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.
شهرام حسین نژادی سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا با اشاره به ملاک های ازدواج سالم گفت: برای ازدواج سالم و پایدار معیارهای زیادی وجود دارد و در نظر گرفتن آنها بسیار مهم است.
وی اضافه کرد: معیارهای لازم، شرایط را برای ازدواج موفق فراهم می کند و زوج هایی که از نظر احساس و عاطفه سالم نیستند، ازدواج موفقی نخواهند داشت.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و در سال گذشته 680 ازدواج و 266 طلاق در این شهرستان ثبت شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتنشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124 /6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.