به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری فومن 2 نماینده استان گیلان در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم ، نتوانستند جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب کنند.
در هفته نهم و ماقبل پایانی این رقابت ها ، تیم فوتبال داماش گیلان شکست سنگینی را برابر تیم برق جدید شیراز متحمل شد و تیم فوتبال شهرداری فومن نیز مقابل تیم شهرداری ماهشهر به نتیجه مساوی دست یافت.
براین اساس ، تیم های فوتبال شهرداری فومن و شهرداری ماهشهر در هفته نهم این رقابت ها رو در روی هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.
تیم فوتبال شهرداری فومن برای اینکه امیدوار باشد تا بتواند مقام دوم گروه خود را کسب کند باید در این دیدار به برتری می رسید و همچنین در بازی آخر خود نیز پیروز می شد اما با تساوی در این مسابقه ،شانس صعود به لیگ دسته اول را از دست داد.
از طرف دیگر، تیم فوتبال شهرداری ماهشهر که در صدر جدول این گروه قرار داشت ، نیاز به کسب حداقل یک امتیاز داشت تا همچنان به صدرنشینی خود ادامه دهد که در نهایت موفق شد.
اما تیم فوتبال داماش دیگر نماینده استان گیلان در هفته نهم این رقابت ها در شیراز به مصاف تیم فوتبال برق جدید این شهر رفت که در نهایت با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف خود شد.
تیم فوتبال داماش گیلان نیز باید در این بازی خارج از خانه به برتری می رسید و با کسب پیروزی در آخرین دیدارش در رشت ، شانس صعود خود به لیگ دسته اول را افزایش می داد اما با شکست در این بازی ، این تیم نیز نتوانست به رقابت های لیگ دسته اول صعود کند و باید در فصل آینده ، کار خود را در رقابت های لیگ دسته دوم ادامه دهد.
اما تیم فوتبال برق جدید شیراز با پیروزی خانگی در مقابل تیم فوتبال داماش گیلان ، همچنان در رتبه دوم جدول گروه خود قرار گرفت تا امیدوار به صعود به مسابقات لیگ دسته اول باقی بماند.
در جریان دیدار تیم های داماش گیلان و برق جدید شیراز در هفته نهم و مقابل پایانی مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، ابتدا رسول بهاروندی بازیکن برق جدید شیراز در دقیقه 81 و از روی نقطه پنالتی اولین گل تیمش را به ثمر رساند.
البته اعلام این ضربه پنالتی با اعتراض نیمکت نشینان تیم فوتبال داماش گیلان همراه بود و برای دقایقی نیز بازی متوقف شد اما در ادامه و در وقت های تلف شده این بازی ، پوریا آریاکیا و پوریا زارع بازیکنان تیم برق جدید شیراز موفق شدند 2 گل دیگر به ثمر برسانند تا این مسابقه در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه یابد.
در جدول رده بندی و یک هفته مانده به پایان این رقابت ها ، تیم شهرداری ماهشهر با کسب 16 امتیاز صدرنشین است، برق جدید شیراز با کسب 14 امتیاز دوم است، تیم های نفت امیدیه و داماش گیلان با کسب 9 امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند و شهرداری فومن با کسب هشت امتیاز در مکان پنجم جدول گروه خود قرار دارد.
تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری فومن در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم این مسابقات، با تیم های برق جدید شیراز ، شهرداری کاشان ، شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه هم گروه هستند.
در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم حضور دارند که در 2 گروه 6 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در پایان این مرحله، تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور را کسب خواهد کرد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.