مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در این رابطه گفت: به مناسبت هفته هلال احمر و در اجرای طرح نیابت نسبت به دلجویی از سالمندان آسایشگاه سالمندان و معلولان در رشت و کمک های نوعدوستانه به این قشر اقدام شده است.
مهدی ولی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: 70 میلیون ریال توسط کارکنان ستادی و معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان برای خرید 500 تخته ملحفه و پوشاک مورد نیاز سالمندان و معلولان در آسایشگاه رشت جمع آوری شده که تقدیم این عزیزان می شود.
وی با بیان این که سالمندان مادران و پدران زحمت کش سرمایه های گرانبهای زندگی ، همیشه مورد احترام و قدردانی هستند، اظهار کرد: هلال احمر در راستای اجرای طرح نیابت ( دلجویی و کمک به افراد سالمند) در مناسبت های مختلف با مشارکت داوطلبان و کارکنان به خانه افراد سالمند و پدران و مادرانی که به دلیل کهولت سن و داوطلبانه انجام می دهند.
نمایشگاه خیریه صنایع دستی به نفع کودکان سرطانی عصر روز گذشته (شنبه) از سوی جمعیت هلال احمر استان گیلان در عمارت کلاه فرنگی در پارک قدس رشت گشایش یافت.
13 تا 19 اردیبهشت هفته هلال احمر نام گرفته است، به مناسبت این هفته برنامه های مختلفی از جمله برگزاری مسابقه های استانی رقابت مهر، اجرای طرح نیابت، تجلیل از فعالان طرح های نوروزی، نشست با مسئولان امور بانوان دستگاهها، مانور درمان اضطراری، نشست با تشکل های غیردولتی، کارگاه آموزشی اعتیاد و ایدز و برگزاری برنامه توان افزایی نجاتگران، افتتاح خانه های هلال در رودبار، رضوانشهر، املش، فومن، صومعه سرا و آستارا، اجرای مانور تخلیه اضطراری و دیدار با ائمه جمعه پیش بینی شده است.
در زمان حاضر، معاونت امداد و نجات گیلان دارای یکصد و 47 خودروی تخصصی، کمک دار، موتورسیکلت، ست نجات، خودروی سنگین امدادی، 23 انبار امدادی در استان، 14پایگاه ثابت و موقت بین جاده ای، کوهستان و دریایی است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:نصراله ابراهیمی
7286/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.