رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از پروژه‌های فرهنگی و ورزشی استان گیلان گفت: تخصیص اعتبار جهت تکمیل و به اتمام رسیدن فضاهای فرهنگی و هنری استان در الویت است.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا معصومی‌راد رئیس امور فرهنگ،گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور بررسی و ارزیابی میدانی وضعیت شاخص‌های فرهنگی، ورزشی و گردشگری استان و ایجاد تعامل بین حوزه ملّی و استانی در برنامه‌های‌توسعه‌ای کشور در راستای تخصیص اعتبارات را از اهداف بازدیدها عنوان کرد و گفت: متأسفانه با وجود اینکه گیلان یکی از استان‌های فعال در زمینه فرهنگ و هنر است با کمبود فضای مناسب مواجه هستیم. لذا تخصیص اعتبار جهت تکمیل و به اتمام رسیدن فضاهای فرهنگی و هنری نیمه کاره مانند تالار مرکزی و کتابخانه مرکزی به عنوان یکی از نیازهای اصلی استان گیلان در اولویت است.

وی در خصوص بازدید از پروژه‌های ورزشی گفت: با توجه به سوابق درخشان ورزشی استان گیلان در زمینه‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، امکانات موجود به خصوص ورزشگاه‌ها، مناسب و شایسته نیست و می‌بایست اقدامات اساسی در جهت بازسازی مقاوم‌سازی آنها صورت گیرد. در این سفر باشناسایی و اولویت‌بندی پروژه‌ها سعی خواهد شد در حد مقدورات در سال 96، اعتبارات لازم از منابع ملّی پیش‌بینی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.