به گزارش پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، با تشکیل ستاد سه نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرهای لاهیجان و رودبنه فضای این شهرستان جنبه انتخاباتی گرفته است و بتدریج به جمعیت های فعال ستادها افزوده می شود.
ستاد حجت الاسلام حسن روحانی از روز هشتم اردیبهشت ماه با تشکیل ستاد مرکزی در مرکز شهر لاهیجان و یک شعبه در بخش رودبنه ، ستاد حجت الاسلام رییسی هم از یازدهم با تشکیل یک ستاد مرکزی و یک دفتر ستاد فعالیت خود در شهر لاهیجان آغاز کرده اند.
طرفداران آقای قالیباف نیز روز گذشته در خیابان امام خمینی مغازه ای را اجاره کرده اند که امروز پنجشنبه عصر ستاد خود را بطور رسمی افتتاح می کنند.
دفتر ستاد آقای رییسی و ستاد مرکزی آقای روحانی در شهر لاهیجان در خیابان مرکزی امام خمینی و روبروی هم ولی ستاد قالیباف در همین خیابان ولی کمی دورتر از میدان اصلی شهر تشکیل شده است.
مسئولیت ستاد حجت السلام روحانی را یکی از فرهنگیان بازنشسته شهر لاهیجان و از اصلاح طلبان با سابقه بنام علی نقی جعفری برعهده دارد و مسئولیت ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رییسی نیز بر عهده یک روحانی بنام رهنورد که امامت موقت جمعه لاهیجان و مسئولیت فرهنگی دانشگاه آزاد لاهیجان را داراست تعیین شده است.
ستاد انتخاباتی آقای قالیباف نیز به صورت تشکیلاتی شورایی است که رییس شورای این ستاد را فردی بنام رحمت الله نقاش صورتگر استاد دانشگاه بر عهده دارد و برای ستاد روستایی و شهری و شهرستان آن نیز مسئولان جداگانه ای انتخاب شده اند.
ستاد آقای روحانی به چند بخش جوانان ، بانوان ، کارگران و فرهنگیان و هنرمندان تقسیم شده است که برای هر گروه یک مسئول دارد.
این ستادها محور فعالیت های رسمی خود را برگزاری سخنرانی صاحب نظران و کارشناسان محلی و کشوری از طیف های سیاسی طرفدار خود قرار داده اند و اسامی این افراد را برای روزهای آینده در لیست دعوت ها منتشر کرده اند.
ستاد روحانی تاکنون چند سخنرانی و گردهمایی سیاسی داشته است ولی 2 ستاد رقیب نیز از امروز(پنجشنبه) این فعالیت ها و سخنرانی ها را آغاز می کنند .
هنوز از تشکیل ستاد کاندیداهای انتخاباتی دیگر نامزدهای ریاست جمهوری خبری نرسیده است ولی گفته می شود که ستاد میرسلیم نیز بزودی در این شهرستان راه اندازی می شود.
شهرستان لاهیجان 168هزار نفر جمعیت دارد و در 40 کیلومتری شرق مرکز گیلان (شهر رشت) واقع است .
خبرنگار: فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.