به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در سومین بخش از سلسله گزارش های «کجا بودیم، کجا هستیم»، نگاهی به تعداد نمایشگاه های هنری برگزار شده در گیلان خواهیم داشت. در بازه زمانی سال های ٩٢ تا ٩٥ تعداد ٨١١ نمایشگاه هنرهای تجسمی، عکس و خوشنویسی در استان گیلان برگزار شده است که این رقم نسبت به ٥٣٧ مورد از سال ٨٨ تا پایان ٩١، رشد ٥١ درصدی دارد.

این گزارش می افزاید؛ از سال ٩٢ تا پایان سال ٩٥ تعداد ٣٩١ نمایشگاه هنرهای تجسمی در استان گیلان برپا شده است که این رقم نسبت به ٢٧٢ مورد چهار ساله دولت دهم از رشد ٤٣ درصدی برخوردار است. تعداد نمایشگاه های عکس برگزار شده توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بازه زمانی سال ٩٢ تا پایان سال گذشته ٣٢٩ مورد بود که این رقم نیز نسبت به ٢١٢ نمایشگاه عکس برپا شده در دولت دهم، از رشد ٥٥ درصدی برخوردار است.

همچنین ٩١ نمایشگاه خوشنویسی در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید در گیلان برپا شده است که نسبت به ٥٣ نمایشگاه خوشنویسی برپا شده در دولت دهم، با رشد ٧١ درصدی روبرو شده است. بنا بر این گزارش؛ استان گیلان دارای ٢٨٩ هنرمند تجسمی شامل ١٤٣ زن و ١٤٦ مرد است. همچنین ٨ نگارخانه تحت مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در استان فعالیت دارد. «کجا بودیم، کجا هستیم» عنوان سلسله گزارش های روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از عملکرد این اداره‌کل در دولت تدبیر و امید در مقایسه با چهار ساله دولت دهم است.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 633788
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.