ساسان عادلی عصر شنبه به خبرنگار ایرنا افزود : این فیلم کوتاه 15 دقیقه ای ساخته آرمان فیاض فیلمساز فعال لاهیجانی است که در قالب داستانی ساخته شده است.
وی خاطرنشان کرد: عواملی که در ساخت این فیلم کوتاه داستانی همکاری داشته اند عبارتند از نویسنده و کارگردان آرمان فیاض، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز بهمن حسینی، منشی صحنه ریحانه ملک شعار، مدیر فیلمبرداری آرمان فیاض، تدوین مهیار بهمنش و علی اسداللهی، صدابردار علیرضا کریم نژاد، و بازیگران نیما حسندخت، مظاهر رمضانپور، بهمن صادق حسنی، علی نجفی، حمیده براتی و سپیده نوذری.
وی یادآور شد: انجمن سینمای جوان ایران دفتر لاهیجان مدیریت اجرای این طرح را برعهده داشت.
به گفته عادلی موضوع این فیلم کوتاه داستانی از آنجا شروع می شود که هیأت امناء روستایی دورافتاده در ارتفاعات برفی شمال کشور ، اجازه دفن کردن دختر جوانی را که شب پیش خودکشی کرده است را بدون گواهی فوت نمی دهند و ...
آرمان فیاض دارای دانشنامه کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است و مدیریت فیلمبرداری بیش از یکصد فیلم کوتاه ، بلند و مستند از جمله فیلم های کوتاه چله، تاسیان و اول پاییز و فیلم بلند حمید هما ، کارد و کلوچه و همچنین ساخت چهار فیلم کوتاه هنگام سال ٨٥ ، آهنگی که با تو شنیدم سال ٨٦ ، شکوفه های سپید زیر نور ماه میرقصند سال ٨٧ و فیلم چای در سال ٨٨ را در کارنامه دارد .
لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار:فرهادنظرپور**انتشاردهنده: کبیری
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.