سرهنگ جهانبخش آرمان صبح جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با مشارکت 12 تیم پزشکی متخصص اطفال، داخلی، دندانپزشک، جراح زنان و زایمان، چشم پزشک و جراح عمومی در مدرسه شهید بنی اسد روستای باغچه سرای آستارا اجرا و به ارزش 40 میلیون ریال داروی رایگان توزیع شد.
بختیار حیدر نیا مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی آستارا نیز گفت: بسیج جامعه پزشکی آستارا از سال 1385 در مناسبت های هفته سلامت، دفاع مقدس، بسیج و دهه فجر در روستاهای محروم به ویزیت رایگان بیماران اقدام می کند.
وی افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیمارستان صحرایی به مدت یک هفته در روستای سنی نشین قره سو از توابع بخش لوندویل آستارا مستقر خواهد شد.
اول تا هفتم اردیبهشت ماه، هفته سلامت نامگذاری شده است.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا، فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان از کشف و ضبط 10 تن زغال و چوب آلات جنگلی قاچاق و دستگیری یک نفر خبر داد.
سرهنگ رسول عزیزی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راهی قلعه محور اردبیل - آستارا در بازرسی از یک کامیون که از یکی از شهرستان های همجوار بارگیری شده بود، هفت تن زغال و چوب آلات را کشف کردند.
وی اظهار کرد: ماموران پاسگاه لوندویل آستارا نیز حین گشت در حوزه استحفاظی به یک دستگاه نیسان حامل چوب مشکوک شدند که راننده او پس از تعقیب پلیس، خودرو را متوقف و فرار کرد.
وی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو سه تن چوب درختان جنگلی قاچاق شامل افرا، توسکا و قنداق کشف شد که برای دستگیری قاچاقچی شناسایی شده این محموله تلاش می شود.
عزیزی ارزش زغال و چوب قاچاق کشف شده را 350 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: محموله های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا تحویل داده شد.
وسعت اراضی ملی آستارا 40 هزار هکتار است و 32 هزار هکتار آن را گونه های مختلف جنگلی تشکیل می دهد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.