به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نجفی غروب پنجشنبه در مراسم روز کارگر در شهرستان لنگرود بیان داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیریت شهری و روستایی در کشور به مردم سپرده شده است.
وی با پاسداشت تمامی کسانی که در امر تولید و اشتغال مشغول به خدمت می باشند، افزود : در سالی که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال مزین شده، باید با تمام توان در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم .
وی با مقایسه وضعیت استان در ابتدای دولت یازدهم و وضع کنونی اظهار داشت : آمار و ارقام ها گویای رشد شاخص های توسعه ای و توفیقات حاصل شده در دولت یازدهم است .
نجفی با یادآوری روزهای نخست آغاز به کار خود به عنوان استاندار گیلان گفت: در آن روزها بنده تاکید کردم که گیلان باید به استانی بهتر و برتر تبدیل شود و در تمام شاخص های توسعه ای جزو 10 استان بهتر و با تلاش و کوشش به پنج استان برتر کشور تبدیل شود .
وی با بیان اینکه خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته نسبت به سال 92 پویایی خاصی را در استان مشاهده می کنیم، افزود : در شهرستان لنگرود نیز در این راستا اقدامات ویژه ای شکل گرفته است .
وی با اشاره به توسعه استان در بخش های مختلف اظهار داشت : بسیار خرسندیم که در بخش گازرسانی 8 شهرستان استان به شهرستان سبز تبدیل شدند و به یاری خداوند در آینده نزدیک شهرستان لنگرود نیز به این آمار افزوده خواهد شد .
نجفی با اشاره به خدمات دولت یازدهم در بخش های آبرسانی ، گازرسانی ، راه روستایی و بهداشت و درمان گفت: متاسفانه عده ای گاهاً مشکلات گذشته را فراموش کرده و حافظه تاریخی شان زود پاک می شود.
وی افزود : امروز افتخار می کنیم که 11 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و تنها 3 تا 6 درصد هزینه درمان از بیماران دریافت می شود .
استاندار گیلان با بیان اینکه متاسفانه عده ای با بی وجدانی می گویند که کدام تحریم ها لغو شد اظهار داشت : افزایش 3 تا 4برابری صادرات از جمله آثار رفع تحریم ها به شمار می رود .
وی از احیای مجدد سهم ایران از میدان مشترک پارس جنوبی در دولت یازدهم خبر داد و افزود : برای نخستین بار در این دولت سهم کشور از میدان پارس جنوبی بیشتر از کشور قطر شد .
نجفی با بیان اینکه خوشبختانه توسعه کشور بر روی ریل اصلی خود در حال طی شدن است، گفت: افتخار می کنیم که اکنون آزادراه رشت - قزوین از بن بست و گلوگاه خارج شده است .
در این مراسم همچنین از 12 کارگران نمونه لنگرود قدردانی شد.
شهرستان لنگرود در 60 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.