داود نعیمی که شامگاه چهارشنبه به همراه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برای بازدید از پروژه های آموزش وپرورش و رفع دغدغه های این نهاد در شهرستان املش حضور یافته بود، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحدهای آموزشی در مجموع 956 هزار و 174 مترمربع زیربنا دارند.
وی ادامه داد: برای هر مدرسه که شامل آزمایشگاه، کتابخانه، نمازخانه، کارگاه و ... است، اعتباری معادل یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
به گفته نعیمی، بر اساس ضوابط اجرایی بودجه ما می توانیم 10درصد اعتبارات دولتی را به احداث پروژه های جدید و مابقی رابرای پروژه های تکمیلی و تجهیزی هزینه کنیم.
محمد بیرانوندی رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه بازدید از دبیرستان شبانه روزی فاطمیه املش گفت: در مجلس دهم نسبت به آموزش و پرورش عنایت ویژه ای صورت گرفته به طوریکه طرح رتبه بندی معلمان اجرایی و طرح جذب نیروهای پیش دبستانی در مجلس مطرح و مصوب شد.
وی افزود: در سال 96 نیز طرح رتبه بندی معلمان برای بار دوم اجرایی خواهد شد اگرچه در مجموع با وضع مطلوب فاصله داریم ولی اگر برنامه هایی که برای آموزش و پرورش دیده شده، اجرایی شود، بسیاری از دغدغه های معلمان رفع می شود.
در این بازدید نماینده مردم شهرستان های املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، مدیرکل نوسازی مدارس استان و جمعی از مدیران نهادآموزش و پرورش گیلان حضور داشتند.
شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه، در 70 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: علیرضا جهانی ** انتشاردهنده: کبیری
7291/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.