علی بهارمست عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه تبلیغات محیطی و شهری از راه های شناخت کاندیداها در انتخابات است، افزود: شهرداری رشت در راستای فراهم کردن بستر حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، نسبت به تعیین جایگاه های ویژه تبلیغات انتخاباتی به منظور نصب پوستر، تراکت و ... تبلیغاتی نامزدها در مناطق پنج گانه اقدام کرده است.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات 29 اردیبهشت ماه اظهار کرد: شهرداری رشت مانند انتخابات های گذشته، در کنار دیگر نهادهای شهرستان و دستگاه های مجری امر انتخابات، اقدامات لازم را برای شناسایی فضاهای تبلیغاتی و فراهم سازی امکانات لازم برای تبلیغات را فراهم کرده است.
بهارمست از تمامی افراد فعال در تبلیغات انتخابات پیش رو خواست تا از هرگونه شعارنویسی و دیوارنویسی برای معرفی کاندیدای مورد نظر خود، خودداری کنند و از جایگاه های تعیین شده برای تبلیغات استفاده نمایند.
وی با بیان این که اموال عمومی متعلق به همه و آسیب به آنها تجاوز به حقوق شهروندان است، یادآور شد: همه شهروندان باید خود را مالک اموال عمومی بدانند و نسبت به حفظ و نگهداری آن حساس باشند.
شهرداری کلانشهر رشت دارای پنج منطقه شهرداری است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر میهن اسلامی برگزار می شود.
مردم در کلانشهر رشت 11 عضو شورای اسلامی را انتخاب می کنند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.