به گزارش عصر سه شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش های مردمی، از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان اطمینان یافتند.
احدالله احدی افزود: ماموران با کار اطلاعاتی ، اتوبوس حامل متهم را شناسایی و آن را در رودبار متوقف کردند که در بازرسی از کیف شخصی این قاچاقچی، یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط شد.
وی گفت: شماره تلفن 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر، به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش های مردم در حوزه مواد مخدر است.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از کشف بیش از 2 هزار اسپری انژکتور قاچاق خودرو در رشت خبر داد.
سرهنگ علی یوسفی ادامه داد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، افزایش نظارت بر واحدها و اماکن صنفی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران حین بازرسی از یک واحد صنفی،247 کارتن معادل 2 هزار و 964 قوطی اسپری انژکتور خودرو که همگی خارجی و فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.
سرهنگ یوسفی ارزش کالای کشف شده را 215 میلیون و 325 هزار ریال ذکر و اضافه کرد: متهم 37 ساله با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.