به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصر دوشنبه و از ساعت 17 در ورزشگاه تختی این شهر و از هفته سی و سوم میزبان تیم فوتبال خونه به خونه بابل بود.
ملوانان در این دیدار با ایمان صادقی، سید احمد آهی، صائب محبی ، مهیار زحمتکش، وحید حیدریه ، سعید یوسف زاده، حسین قنبری ، پوریا غلامی، یاسر وکیلی، بهمن سالاری و شاهین ثاقبی به سرمربیگری محمد مایلی کهن در مقابل خونه به خونه ای قرار گرفتند که نادر دست نشان سرمربی این تیم مازندرانی از میکائیل ایمن تراج، محمد قریشی، مهران فرضیات، حامد زمانی، محمد علیزاده، میثم نقی زاده، مجتبی رمضانی ، سعید صادقی، هادی خیری، روح الله باقری و رضا آقا بابایی در مصاف با ملوانان استفاده کرد.
در ابتدای بازی محمد مایلی کهن به همراه کادر فنی ، با دسته گل به استقبال نادر دست نشان و کادر فنی تیم میهمان رفت و برخی از بازیکنان دو تیم نیز به سمت نیمکت حریف رفته و برای یکدیگر آرزوی موفقیت کردند.
قضاوت این دیدار حساس بر عهده تورج حق وردی بود و آرمان اسعدی ، علی اکبر نوری و امید جمشیدی، او را در امر قضاوت یاری می کردند.
بازی دو تیم در نیمه نخست با حملات بی ثمر ملوانان بر روی دروازه تیم حریف آغاز شد و خونه به خونه هم نتوانست از ضد حملات خود در برابر ملوانان راه به جایی ببرد و دو تیم با تساوی بدون گل در پایان نیمه اول به رختکن رفتند.
نیمه دوم نیز با ادامه حملات بی ثمر و اشتباهات فراوان بازیکنان ملوان و فرصت سوزی های متعدد این تیم آغاز شد و روح الله باقری بازیکن شماره 10 تیم خونه به خونه بابل در دقیقه 88 موفق شد گل برتری را برای تیمش به ثمر رساند .
پس از به ثمر رسیدن گل برتری مازندرانی ها و در حالیکه ورزشگاه تختی بندرانزلی غرق در سکوت بود، اشتباه بازیکنان خونه به خونه با خطا بر روی مهاجم ملوانان، باعث شد که داور بر سوت خود دمیده و نقطه پنالتی را به نفع ملوانان نشان دهد که در نتیجه بهمن سالاری بازیکن شماره 70 ملوانان با به ثمر رساندن گل تساوی در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی، یک امتیاز را به نفع تیم خود به ثبت رساند.
این دیدار سرنوشت ساز در حالی با تساوی و کسب یک امتیاز برای ملوان بندرانزلی به پایان رسید که رقیب این تیم ، سپیدرود رشت در دیدار مقابل گل گهر سیرجان با نتیجه سه بر 2 با شکست بدرقه شد و تیم پارس جنوبی جم نیز با پیروزی در برابر استقلال اهواز و با کسب 62 امتیاز یک هفته مانده به پایان لیگ ، قهرمانی خود را جشن گرفت و به لیگ برتر صعود کرد.
از سوی دیگر یک سهمیه برای یکی از سه تیم سپید رود رشت با 58 امتیاز ، گل گهر سیرجان با 57 امتیاز و ملوان بندرانزلی نیز با 57 امتیاز برای صعود به لیگ برتر باقی مانده که شانس ملوانان در صعود به لیگ برتر به اما و اگرهای همیشگی بستگی دارد.
ملوان بندرانزلی با کسب 57 امتیاز از 33 بازی و با تساوی تلخ در بازی امروز مقابل خونه به خونه، در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و در هفته پایانی رقابت ها میهمان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان است .
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است .
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.