مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از برگزاری "همایش یک روزه مسئولان ایمنی استان گیلان" به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای در 10 اردیبشهت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای "همایش یک روزه مسئولان ایمنی استان گیلان "جلسه ارزیابی عملکرد در قالب برنامه های مدیریت عملکرد و شورای اداری، در محل اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد.

محمود ایزددوست مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان ضمن بیان این مطلب افزود: این همایش به منظورگرامیداشت هفته کار و کارگر و مصادف شدن این هفته با روز جهانی ایمنی و بهداشت کار و با توجه به اهمیت و نقش تاثیرگذار مقوله ایمنی و بهداشت کار در صیانت از نیروی کار و منابع مادی کشور، در راستای اعلام سازمان بین المللی کار(ILO) با شعار "بهینه سازی، جمع آوری و استفاده از داده های امنیتی و بهداشت کار، مشارکت در اجرای اهداف توسعه پایدار برگزار می شود.

شایان ذکر است همایش مذکور با مشارکت انجمن صنفی مسئولان ایمنی و بهداشت حرفه ای برگزار می شود و هدف از تشکیل این همایش زمینه سازی برای ارتقای فرهنگ ایمنی در کارگاه ها و کاهش حوادث ناشی از کار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.