به گزارش پایگاه خبری پلیس گیلان ، سرهنگ رمضانعلی پورقاسم فرمانده انتظامی رودسر روز یکشنبه گفت:‌ در پی برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پراید، راکب موتورسیکلت به شدت مصدوم و به بیمارستان رودسر منتقل شد ولی به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.
وی عدم رعایت سرعت مطمئنه موتورسیکلت را عامل اصلی رقم خوردن این تصادف ذکر کرد و به همه راننده ها توصیه کرد :در هنگام رانندگی با موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده کنند و سرعت مطمئنه را رعایت و از انحرافات ناگهانی خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
بر اساس این گزارش ، فرمانده انتظامی لنگرود نیز از دستگیری سارقی با سه فقره سرقت رینگ و لاستیک خودرو در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین نیک فرد اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مشابه قطعات خودرو در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران با تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی یک متهم در این پرونده شدند.
وی گفت:پلیس پس از شناسایی متهم 25 ساله او را در مخفیگاه اش دستگیر کرد که وی در بازرسی فنی پلیس به سه فقره سرقت رینگ و لاستیک خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.
وی یادآورشد: در بازرسی از محل زندگی متهم، 6 حلقه لاستیک به همراه رینگ کشف و ضبط شد، و وی برای تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
خبرنگار: فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.