مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، متوسط شاخص سرانه دانش‌آموزی را 17/5 مترمربع در کشور عنوان کرد و افزود: این شاخص در گیلان 76/4 متر مربع است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان در آئین نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با خیر مقدم به مهیمانان کشوری و استانی اذعان داشت: امروز بسیار خرسندم که در بهار سال ۹۶ به همت همکاران خودم و مجمع خیرین میزبان کسانی هستیم که سعی در ارتقا کمیت و کیفیت آموزشی دارند.

مدیرکل نوسازی گیلان خاطرنشان کرد: انسان با علم آموزی در ارتقا کردار و گفتار خود تحول ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به نقش مدارس به عنوان اولین کانون تعلیم و تربیت گفت: خیرین مدرسه ساز نیک‌اندیشان نواندیشی هستنند که با علم و آگاهی پا به این عرصه گذاشتند.

مقدم انسان خیر را منتخب خداوند دانست و اذعان داشت: امروز تجلیل از خیرین به عبارتی تقدیر و سپاس از خداوند است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان متوسط شاخص سرانه دانش آموزی را 17/5 مترمربع در کشور عنوان کرد و یادآور شد: این شاخص در گیلان 76/4مترمربع است.

حجت شعبان پور معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری گیلان هم گفت : باید  از مشارکت خیران در ساخت هنرستان های فنی برای پرورش نیروهای ماهر بیشتر بهره ببریم.

 میر مسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان نیز با قدردانی از مسئولین و خیرین حاضر گفت: خیرینی که جهت توسعه آموزش گام برمی دارند همانا با خدا معامله می‌کنند و این دسته افراد از خود رسته و به خدا پیوسته‌اند.

وی افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز استان با درایت مدیر کل نوسازی موفق شده است  ۳۵۶ خیر را جذب کند.

 حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز با خوشامدگویی به خیرین و مهمانان کشوری و استانی گفت: خیرین پا در راهی گذاشتند که علاوه بر جلب رضایت خداوند متعال سعی در ارتقا کیفیت آموزشی کشور دارند.

وی افزود: امروز به نمایندگی از ۳۷۵ هزار دانش آموز گیلان و ۳۰ هزار همکار فرهنگی از خیرینی که به انفاق مال خود پرداختند، قدردانی می‌کنم.

اسدالله عباسی نماینده رودسر در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان گیلان هم با اشاره به اینکه اندیشه خیرین در مسیر تعالی انسان است، گفت: توصیف کسانی که در مسیر خداوند گام برمی‌دارند در این مجال کوتاه نمی‌گنجد.

عباسی با اشاره به تربیت شماری از نخبگان در گیلان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم کشور خود را به لحاظ اقتصادی رشد دهیم باید در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.