مهدی علی نژاد عصر پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: سال پرکاری را پیش رو داریم که حضور قدرتمند در مسابقات جهانی یکی از مهمترین فعالیت های ما محسوب می شود.
وی که برای افتتاح سالن اختصاصی ووشوی گیلان در رشت حضور داشت ، اظهار کرد: مسابقات جهانی ووشو مهر ماه سال جاری در کشور روسیه برگزار می شود و امیدواریم که ووشوکاران ما در آن رقابت ها بدرخشند و مدال های رنگارنگی را کسب کنند.
علی نژاد ادامه داد: از اوایل فروردین ماه جاری نیز اردوهای تیم ملی ووشو را برپا کردیم تا ملی پوشان آمادگی خوبی حضور داشته باشند و بتوانند با قدرت در مسابقات مختلف حضور یابند.
رئیس فدراسیون ووشو بیان کرد: مسابقات ووشو قهرمانی کشورهای اسلامی را پیش رو داریم که این رقابت ها اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در جمهوری آذربایجان برگزار می شود و امیدواریم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.
وی اضافه کرد: همچنین اوایل شهریور ماه سال جاری مسابقات المپیک دانشجویی در تایوان برگزار می شود و برای اولین بار نیز، رشته ووشو در این رقابت ها حضور می یابد و به همین دلیا تیم ووشو دانشجویان ایران در این مسابقات حضور دارد.
وی گفت: آبان ماه سال جاری نیز مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار می کنیم و همچنین در طول سال، برنامه های استعدادیابی ، لیگ های قهرمانی کشور و سایر مسابقات را برگزار خواهیم کرد.
وی به اماکن ورزشی در ایران نیز اشاره و اضافه کرد: خوشبختانه با ساخت و سازهایی که انجام شده ، سالن های اختصاصی خوبی برای رشته های مختلف از جمله ووشو احداث شده که سالن شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده رشت نیز یکی از آنان است.
رئیس فدراسیون ووشو افزود: البته با ساخت و سازهایی که انجام شده ، تا حدی مشکل فضای ورزشی در ایران کم شده اما باز با شرایط ایده آل فاصله داریم و امیدواریم که این کمبودها نیز به زودی برطرف شود.
سالن اختصاصی ووشو گیلان با نام شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده عصر پنجشنبه در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت افتتاح شد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.