معاون سیاسی‌فرمانداری تالش گفت: با اضافه‌شدن تعداد 68 روستای گازرسانی شده در دولت تدبیر و امید به مجموع روستاهای گازرسانی شده، میزان برخورداری از گاز در تالش 36 درصد افزایش یافته است.

 به گزارش ایلنا از تالش ، سید جلال سید محمدی در همایش مصرف بهینه و ایمنی گاز که در سالن ارشاد تالش برگزار شد با اشاره به اینکه ثروت های ملی به همه نسل‌ها تعلق دارند، گفت: در مصرف ثروت‌های ملی باید مسئولانه رفتار کنیم.

معاون سیاسی فرمانداری تالش گفت: میزان مصارف عمومی در کشور ما در مقایسه با مردم سایر کشورها چندین برابر است و این رویه مصرف می‌بایست اصلاح شود ودر این راه نیازمند بالا بردن  آگاهی  و اطلاعات عمومی و مشارکت مسئولانه همگان هستیم.

 وی با تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات پرسنل خدوم گاز به موفقیت های این حوزه اشاره کرد و گفت: افتتاح5 فاز از پارس جنوبی که در طی روزهای اخیر توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی انجام شد و برای اولین بار میزان بهره برداری کشورمان از قطرنیز جلو افتادو نشان از تلاش و سخت کوشی  و برنامه مدون ایران برای توسعه پیشرفت دارد.

محمدی  با برشمردن تلاشهای انجام شده در روز است نفت گفت: مضافا در دولت تدبیر و امید و بخصوص پس از برجام میزان تولید 900 هزار بشکه ای کشورمان امروزه به بیش از 5/2 بشکه نفت در روز رسیده و این از نقاط قوت دولت تدبیر و امید بوده است.

این مقام مسول با اشاره به تلاشهای انجام شده در حوزه ی گاز رسانی به روستاهای  شهرستان گفت: با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید گازرسانی درشهرستان تالش متحول شده است در طی این سه و نیم سال 68 روستاهای شهرستان گازرسانی شده است و میزان روستاهای بهره مند از گاز به 175  روستا رسیده است حال آنکه تا قبل از سال 92 فقط 107 روستا از گاز بهره من بود.

وی گفت : با تلاش دست اندر کاران امور گاز شهرستان حدود 2 هزار کیلومتر شبکه گذاری اصلی و فرعی شده است یعنی فاصله تالش تا چاه بهار که این نگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی به خدمات رسانی به مردم را به نمایش میگذارد.

سید محمدی گفت: لازم است دست مریزاد بگوییم به کارگرانی که با تلاش و کوشش در روستاهای گیجاد- لاکاتاسومن- لیسارا محله و سراگاه و نعلبند علیرغم سختی کار تلاش کردند و پروژه را به نتیجه رساندند.

وی گفت: با اضافه شدن تعداد 68 روستای گازرسانی شده در دولت تدبیر و امید به مجموع روستاهای گاز رسانی شده میزان بهرهمندی روستاهای شهرستان از گاز به 91 درصد می‌رسد حال آنکه قبلا این میزان 55 درصد بوده و 36 درصد در طی این سه و نیم سال افزایش در میزان برخورداری از گاز در شهرستان داشته ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.