به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر دوشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر توانست با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال ملوان جوان رشت به برتری دست یابد.
در این دیدار که از هفته بیست و یکم این رقابت ها و در رشت برگزار شد، تیم فوتبال ملوان جوان رشت نتوانست از فرصت میزبانی خود استفاده کند و در نهایت متحمل یک شکست خانگی شد.
در جریان این بازی ، تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر برتر از میزبان خود ظاهر شد و با پیروزی در این دیدار خارج از خانه ، به رده سوم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.
همچنین در دیگر مسابقه های برگزار شده از هفته بیست و یکم این رقابت ها ، تیم فوتبال رهگستران لنگرود توانست با نتیجه 2 بر یک برابر تیم استقلال رشت به پیروزی برسد و بازی تیم های فوتبال آریا لشت نشا و کادوس ماسال نیز با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها ، تیم های فوتبال شهرداری ماسال و شهرداری چوبرتالش رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال شهرداری چوبر تالش با نتیجه یک بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال پاس گیلان با کسب 39 امتیاز صدرنشین است ، تیم فوتبال ملوان نوین انزلی با کسب 36 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم شهرداری رضوانشهر نیز با کسب 35 امتیاز سوم است.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 15 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته فوتبال ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند .
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار :نصراله ابراهیمی
6070 /7285
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.