به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی نظرمحمدی عصر امروز در کنفرانس خبری پس از دیدار دو تیم سپیدرود رشت و ایران‌جوان بوشهر در مورد این بازی اظهار داشت: از روی یک ضد حمله در این بازی گل را دریافت کردیم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه تیم ایران‌جوان بوشهر برای کسب یک امتیاز به رشت آمده بود گفت: به جهت تساوی داخل خانه، شرمنده هواداران تیم سپیدرود شدیم.

 نظرمحمدی با اشاره به اینکه در هر دو نیمه بازی توانستیم بازی دلخواه خود را در زمین پیاده کنیم افزود: تمام توان خود را برای کسب امتیاز از بازی آینده به کار می‌بندیم.

سرمربی تیم سپیدرود با بیان اینکه صعود تیم پارس جم به لیگ برتر تقریباً مسجل شده است توضیح داد: برای دیگر سهمیه صعود به لیگ برتر، تیم‌های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی از شانس زیادی برخوردار هستند.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه برای ماندن در کورس قهرمانی باید از سیرجان با دست پر برگردیم بیان کرد: دو بازی آینده برای صعود به لیگ برتر برای تیم سپیدرود بسیار حائز اهمیت است.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه بازی کردن در برابر هواداران برای حریفان ترس آور است اظهار داشت: بازی در ورزشگاه عضدی باعث می‌شود که بازیکنان سپیدرود دچار استرس شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620267
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.