فرماندار شهرستان لاهیجان روز شنبه در مراسم بهره برداری از طرح زمین ورزشی با چمن مصنوعی و کلنگ زنی اولین پارک بانوان شهر لاهیجان اظهارداشت: وعده احداث پارک بانوان در شهرلاهیجان از قبل داده شده بود که هم اکنون به تحقق پیوست .
سیدمحمد احمدی گفت:در اجرای طرح ها توسط شوراها و شهرداری ها باید از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده شود و نباید در انتظار اعتبارات بخش دولتی باشند و کسانی که به عنوان شورا انتخاب می شوند باید بدانند که منابع دولتی محدود است و باید شهرداری ها با کمک اعضای شوراها به منظور اجرای طرح های عمرانی برای شهرها تولید ثروت نمایند.
وی افزود: شهرداری و مسوولان شهر لاهیجان در این زمینه خوب عمل کرده اند و علاوه بر اعتباراتی که از دولت گرفته شده توانستند از ظرفیت ها و منابع شهر خوب استفاده کنند.
وی به انتخابات به عنوان رویداد مهم ماه آینده اشاره کرد و اظهارداشت: فرمانداری به عنوان مجری انتخابات بر مبنای قانون و استفاده از مشارکت حداکثری عمل می کند .
وی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری ضامن بقا و تضمین کننده حضور ایران در عرصه های بین المللی است و این مشارکت حداکثری پشتیبانی ارزشمندی برای کشور است و جمهوری اسلامی توانسته است با داشتن حضور حداکثری مردم در مقابل استکبار بایستد.
شهرداری لاهیجان نیز دراین مراسم گفت: افتتاح زمین ورزشی چمن مصنوعی مینی فوتبال ورزشگاه عاقلیه لاهیجان اولین گام شهرداری در جهت تحقق در حوزه بهره برداری از سرمایه گذای بخش خصوصی است که نشان می دهد که بودجه شهرداری در تولید ثروت به سمت منابع غیردولتی هدایت شده است .
سعید آگشته افزود: این طرح در زمینی رها شده در قالب بسته سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی با بیش از سه میلیارد ریال هزینه در دو فاز اجرا شده است که فاز اول امروز به بهره برداری می رسد و فاز دوم آن نیز 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی در مورد پارک بانوان شهرلاهیجان نیز خاطرنشان کرد: این پارک نیز در زمینی به مساحت پنج هزار و 800 متر مربع و با هزینه ای بیش از پنج میلیارد ریال احداث می شود.
مراسم افتتاح مجموعه ورزشی چمن مصنوعی مینی فوتبال ورزشگاه عاقلیه به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان و عملیات احداث اولین پارک بانوان شرق گیلان در شهر لاهیجان روز شنبه با حضور فرماندار ، شهردار ، اعضای شورا و جمعی از مسوولان و مردم این شهر انجام شد.
مجموعه ورزشی چمن مصنوعی مینی فوتبال در زمینی با ابعاد 40 در20 متر با نور پردازی عالی برای استفاده شبانه روزی ساخته شده است .
خبرنگار : فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.