افشین عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه بیشترین خسارت ها در شهرستان های فومن و شفت گزارش شده، افزود: پارگی سیم های برق، آسیب به سربندی تعدادی از واحدهای مسکونی و سقوط درختان، خسارت های تندباد شب گذشته بوده که به طور عمده، در این شهرستان ها گزارش شده است.
وی تصریح کرد: با پارگی سیم ها بر اثر تندباد گرم و قطعی برق، بلافاصله اکیپ های عملیاتی در محل های گزارش شده، اعزام و مشکل قطعی برق شهروندان رفع شد و در حال حاضر قطعی برق ناشی از این مسئله در استان نداریم.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان نیز به ایرنا گفت: بیشترین وزش شدید باد جنوبی (گرم) در ارتفاعات و دامنه ها بوده و وزش باد در این مناطق بین 60 تا 80 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.
به گفته مازیار غلامی، بر اساس گزارش های رسیده از ایستگاه های هواشناسی، سرعت وزش باد در دیلمان 58 کیلومتر بر ساعت، ماسوله 43 کیلومتر برساعت و در رشت بین ساعت های 21 و 30 دقیقه تا 22 و 30 دقیقه دیشب، 30 تا 36 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.
هواشناسی گیلان آسمان امروز (شنبه) استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، کاهش دما، وزش باد، بعضی ساعت ها بارندگی و احتمال رعد و برق پیش بینی کرده است.
شهرستان های شفت و فومن، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارند.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.