به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد احمدی روز چهارشنبه در همایش رأی اولی های لاهیجان اظهار داشت: جمهوری اسلامی به دلیل ایثارگری های ملت و حضور حداکثری در انتخابات و با دانشی که جوانان کشور از خود نشان داده اند، تاکنون با اقتدار در جهان درخشیده است.
وی تصریح کرد: کشوری در جهان مقتدر است که علاوه بر قدرت نظامی، دارای قدرت نرم و سخت هم باشد و یکی از دلایل حضور مردم در صحنه های مختلف، شرکت در انتخابات است که با مشارکت اقشار مردم در عرصه های ملی ، استانی و شهرستانی تجلی می یابد.
فرماندار لاهیجان ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، انتخاباتی است که موجب چرخش قدرت و حرکت در کشور می شود و رأی اولی ها می توانند با حضور در پای صندوق های رأی، محاسبات غلط دشمن را برهم بزنند و با انتخاب ارزشمند خود، ادامه دهنده راه توفیقات گذشته باشند.
در این همایش همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: روز 29 اردیبهشت روزی بسیار مهم و حساس و از روزهای ماندگار در نظام جمهوری اسلامی است که مردم با حضور خود در پای صندوق های رأی ، شخصیت عالی اجرایی کشور را بر می گزینند.
مهدی حاجتی افزود: تمام تلاش مسئولان آموزش و پرورش این است که دانش آموزانی رشد کنند که بتوانند از حقوق خود دفاع کنند و در اجتماع تاثیرگذار و نقش آفرین باشند.
وی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی رای یک امر زینتی نیست و تاکنون بسیار تاثیرگذار بوده و از این پس هم خواهد بود، گفت: همه چیز از جمله آزادی و استقلال در جمهوری اسلامی وجود دارد و انتظار این است که رییس جمهوری انتخاب شود که در تراز ملت ایران باشد.
حاجتی با توصیه به دانش آموزان و اقشار فرهنگی جامعه، از آنان خواست با حضور در صندوق های رای مشارکت حداکثری در کشور را به نمایش بگذارند.
شهرستان لاهیجان 168 هزار نفر جمعیت و 186 روستا دارد که در 40 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار: فرهادنظرپور **انتشاردهنده: کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.