به گزارش خبرنگار ایرنا محمد مایلی کهن غروب سه شنبه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: تیم فوتبال مس رفسنجان کاملا مرتب و منظم بود و در بازی هجومی بسیار خوب عمل کرد.
وی با اشاره به نمایش بازی مهیج و تماشاگر پسند از سوی بازیکنان هر دو تیم افزود: در دقایق ابتدایی بازی خوب عمل نکردیم اما به تدریج توانستیم بازی را در دست بگیریم .
مایلی کهن یادآور شد: با به ثمر رسیدن گل مس رفسنجان کار ما سخت شد اما خیلی زود توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم .
وی با اظهار تشکر از بازی خوب بازیکنانش در زمین اظهار کرد: بازیکنانم در بازی های اخیر جانانه بازی کردند و استان و شهر ما باید به داشتن چنین بازیکنان با انگیزه ای به خود ببالد.
مایلی کهن با اشاره به اینکه بازیکنان جوان ملوان شایسته هر گونه تقدیری هستند، افزود: یکدلی، اتحاد و همبستگی بین بازیکنان موجب شده که تیم ملوان بندرانزلی در جایگاهی در لیگ یک قرار بگیرد که کسی فکرش را هم نمی کرد.
وی با اشاره به سه بازی سخت پیش رو گفت: در صورت کسب امتیاز کامل هر سه بازی می توانیم صعود ملوانان را در فصل آینده و در لیگ برتر فوتبال کشور شاهد باشیم .
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور( جام آزادگان ) و از هفته سی و یکم ،در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم فوتبال مس رفسنجان بود که در یک بازی تماشاگرپسند توانست حریف خود را با شکست بدرقه کند.
ملوان بندرانزلی با پیروزی دراین بازی و کسب سه امتیاز خانگی 56 امتیازی شده و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم پارس جنوبی جم در رده سوم جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور قرار دارد.
ملوانان در ادامه رقابت ها در هفته سی و دوم، در یک بازی سرنوشت ساز میهمان تیم پارس جنوبی جم هستند.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.