معاون خدمات شهر منطقه یک رشت از بازپیرایی و نصب المانهای مناسبت دار در میادین شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاونت خدمات شهر منطقه یک با اشاره به افتتاح و بهره برداری ۴ پارک در سال ۹۵ در محدوده منطقه یک اذعان داشت: در سال گذشته با افتتاح ۲ پارک در حاشیه رودخانه زرجوب و فاز دوم معلم پارک کودک و حاشیه کانال جی ۵ (پستک) میزان سرانه فضای سبز منطقه یک شهرداری رشت به ۳۴ هکتار رسید.

نیما انساندوست اجرای فاز دوم معلم رایک پارک ایده آل در سطح محلی خواند و تصریح کرد: مرمت و بازسازی پارک کسمایی، مرمت و بازسازی پارک نیکمرام و ایجاد چند فضای مکث همچون فضای مکث چهارراه گلسار جنب شیرینی سهیل و دیوار مخابرات، گلکاری انبوه در سطح شهر و... از جمله فعالیت و اقدامات این شهرداری در افزایش سرانه فضای سبز بوده است.

وی با تاکید بر تکمیل آب نمای طبقاتی میدان گلایل و میدان توحید و بروز رسانی آب نماهای چهارراه گلسار، میدان انصاری و میدان ولیعصر در سال ۹۵ اذعان داشت: در سال گذشته علاوه بر انجام واکاری درختان درسطح معابر به صورت گسترده، بحث اهدای نهال را در روز درختکاری داشتیم که در این روز ضمن توزیع بیش از ۵۰۰۰ نهال، واکاری ۱۰۰۰ اصله درخت نیز انجام شد.

معاون خدمات شهر منطقه یک با اشاره به طرح مخالفت با قطع درختان در کمیسیون ماده ۷ یادآور شد: با توجه به مطرح شدن موضوع درختان معارض در کمیسیون ماده ۷ درراستای احداث پارک ها و فضای سبز سعی برآن شد تا با تغییر در نقشه احداث پارک ها، حتی الامکان از قطع اشجار و درختان جلوگیری به عمل آید.

انساندوست با اشاره به ادامه پروژه احداث پارک در حاشیه رودخانه زرجوب در سال ۹۶ خاطر نشان کرد: امسال نیز همچون سالهای گذشته در حوزه احداث پارک ها در حاشیه رودخانه زرجوب تا پایان سال ۳ الی ۴پارک احداث خواهد شد.

وی از بازپیرایی و نصب المانهای مناسبت دار در میادین شهر خبر داد و گفت: نصب المان سرگل در میدان سرگل و باز پیرایی میدان جهاد و ایجاد فضای مکث از اهم برنامه های منطقه یک شهرداری درسال ۹۶ است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.