ناخدا یکم عرشه و ستاد احمد رضا باقری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشکر از ایجاد پویش نه به زباله توسط خبرگزاری ایرنا اظهار کرد: نریختن زباله در طبیعت و در معابر شهری به قدری موضوع بدیهی و روشن است که صحبت کردن درباره آن سخت است.
وی افزود: همانگونه که در منزل خود زباله نمی ریزیم کافیست با نریختن زباله در دامان طبیعت چهره آن را آلوده و زشت نکنیم.
فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی تاکید کرد: محیط زیست و طبیعت به عنوان میراثی است که استفاده درست از آن و همچنین حفظ آن برای انتقال به نسل های آینده به عنوان وظیفه بر عهده ماست و در صورت وارد آوردن هرگونه آسیب به آن باید در مقابل نسل های آینده پاسخ گو باشیم .
ناخدا یکم باقری فرهنگ سازی را به عنوان قدم اول در اجرای هرهدفی دانست و تصریح کرد: کانون های خانواده و مداراس مهمترین وظیفه را برای گام نهادن فرزندان در مسیر صحیح رشد و تعالی این فرهنگ برعهده دارند و در صورت آموزش صحیح به فرزندان ، در آینده نزدیک شاهد برطرف شدن این معضل خواهیم بود.
بندر انزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و به دلیل دارا بودن مواهب طبیعی همچون تالاب بین المللی، ساحل دریای خزر و همچنین جاذبه های تاریخی و گردشگری ، همواره مورد توجه گردشگران و از مقاصد اصلی سفر مسافران در ایام سفرهای نوروزی و تابستانی است.
خبرگزاری ایرنا نیز از اواخر اسفند ماه سال گذشته در سراسر کشور با ایجاد پویش فرهنگی ' نه به ریختن زباله' و در جهت انعکاس این فرهنگ که چرا با زباله به جنگ طبیعت می رویم ؟ در خصوص لزوم توجه هرچه بیشتر به محیط زیست و پاک نگه داشتن آن نقش آفرین بوده است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.