به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، در هفته از سوم مرحله نهایی این رقابت ها ، تیم فوتبال شهرداری فومن برابر حریف خود به نتیجه مساوی دست یافت و تیم داماش گیلان نیز مغلوب رقیبش شد.
بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم فوتبال داماش گیلان در ورزشگاه شهدای امیدیه به مصاف تیم نفت امیدیه رفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد.
تیم داماش گیلان که در دیدار قبلی خود در رشت مقابل تیم برق جدید شیراز متحمل شکست شده بود ، در این بازی نیز شکست را پذیرا شد تا سال 96 را با شکست آغاز کند.
البته تیم فوتبال داماش گیلان در 2 دیدار قبلی خود در این مرحله ، فقط یک امتیاز کسب کرده بود و سعی داشت تا با کسب نتیجه مطلوب در این بازی خارج از خانه، بتواند علاوه بر اینکه جایگاه مناسبی را در جدول رده بندی کسب کند ، شانس صعود به رقابت های لیگ دسته اول را داشته باشد.
اما این تیم با شکست در این بازی خارچ از خانه ، از سه بازی خود فقط یک امتیاز کسب کرده و وضعیت مناسبی در جدول رده بندی گروه خود در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم ندارد.
اما تیم فوتبال شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان در این رقابت ها ، در هفته سوم این مسابقات رو در روی تیم شهرداری کاشان قرار گرفت که این بازی در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
تیم شهرداری فومن نیز که وضعیت مناسبی در جدول ندارد ،سعی داشت تا با پیروزی در این بازی ، بتواند یکی از مدعیان صعود به رقابت های لیگ دسته اول باشد اما این تیم در نهایت با حریف خود به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.
با توجه به سایر دیدارهای برگزار شده و تا پایان هفته سوم از مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم شهرداری فومن با کسب سه امتیاز در مکان چهارم و تیم داماش گیلان با کسب یک امتیاز در مکان ششم و انتهای جدول رده بندی گروه خود قرار دارند.
تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری فومن در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم این مسابقات، با تیم های آینده سازان برق جدید شیراز ، شهرداری کاشان ، شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه هم گروه هستند.
در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم حضور دارند که در 2 گروه شش تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند. در پایان این مرحله، تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور را کسب خواهد کرد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.