به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدارها که روز سه شنبه در منزل خانواده های شهیدان حسن کهن زاد، فردین کابینی مقدم، علی ضاربیان و داریوش نیاز پور صورت گرفت، فرمانده نیروی انتظامی آستارا گفت: شهادت مظهر قدرت و تبلور ارزش‌های اسلامی در جامعه اسلامی است و امروز قدردانی از رشادت های جوانان غیور ایران اسلامی افتخار بزرگی برای مردم و مسئولان است.
سرهنگ رسول عزیزی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت در مسئولان کشور را افزایش می‌دهد، افزود: شهدا الگوی واقعی صبر و استقامت در حفظ ارزش های اسلامی هستند و با ایثار و جانفشانی در راه اعتلای امنیت کشور جان خود را خالصانه تقدیم اسلام و انقلاب کردند.
وی آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌های والای شهدای دوران دفاع مقدس را از نیازهای اصلی جامعه دانست و اضافه کرد: دستگاه های متولی باید بستری را فراهم کنند تا جوانان بیش از گذشته با ارزش‌های دفاع مقدس انس بگیرند.
فرمانده هنگ مرزی آستارا نیز در این دیدارها گفت: مرزبانان هنگ مرزی آستارا با همکاری مرزنشینان این شهرستان در نقطه صفر مرزی به پاسداری از ارزش های انقلاب و خون پاک شهدا برخاسته اند و این امر را افتخاری بزرگ برای خود تلقی می کنند.
سرهنگ نوذر مرادی افزود: همه شهیدان و ایثارگران با عشق به فرهنگ عاشورا در جبهه ها حضور یافتند و ‏با ایمان و اخلاص واقعی توانستند ایثارگری ها و ‏فداکاری های بزرگی در دوران انقلاب و دفاع مقدس به ارمغان بیاورند.
وی خاطرنشان کرد: خانواده های معظم شهدا الگوی بی نظیری برای ملت ایران اسلامی هستند زیرا پدران و مادران شهدا با تربیت فرزندان غیور، کار بزرگ و ماندگاری را به ثمر رساندند.
در پایان این دیدارها با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به والدین شهدا، یاد و خاطره فرزندانشان گرامی داشته شد.
داریوش نیازپور در سال 72 در مرزبانی آستارا، علی ضاربیان در سال 63 در هشتیان سرو آذربایجان غربی، فردین کابینی‌مقدم در سال 73 در سراوان سیستان و بلوچستان و حسن کهن زاد در سال 80 در میرجاوه سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده‌اند.
همچنین امروز(سه شنبه) حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا در دیدار با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان در دفتر امام جمعه گفت: بزرگترین نیاز جامعه امنیت است و تامین امنیت در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بر عهده نیروی انتظامی و دیگر نیروهای نظامی و امنیتی است.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی بهترین پشتیبان مردم است و مردم آستارا باید در برقراری امنیت، نیروی انتظامی را یاری کنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و 166 شهید را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشاردهنده: کبیری
2007/7105 / 7124
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.