ولی داداشی عصر جمعه در بازدید از پایگاه های طرح ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر آستارا در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: پویش ملی نه به تصادفات جاده ای، اقدامی بسیار پسندیده است و امیدواریم با پیوستن آحاد مردم به این پویش ، شاهد کاهش تصادفات در جاده ها و پیشگیری از تبعات خانوادگی، درمانی، اقتصادی و اجتماعی آن باشیم.
داداشی با اشاره به نقش جوانان در نهادینه کردن پویش نه به تصادفات جاده ای خاطر نشان کرد: اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ظرفیت بسیار بزرگی است و می‌توانند در فعالیت‌های فرهنگی و بشردوستانه با خلاقیت، ابتکار و نوآوری نقش تحول آفرینی ایفا کند.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، خود نیز به پویش نه به تصادفات جاده ای پیوست و میثاق نامه آن را امضا کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: خوشبختانه در نوروز امسال شاهد ارتقای کیفی خدمات رسانی توسط دستگاه های مختلف به گردشگران نوروزی در شهرستان آستارا هستیم ولی این خدمات باید تقویت شود.
داداشی با بیان اینکه دستگاه های امدادی وظیفه خطیری در تامین سلامت مسافران نوروزی بر عهده دارند، گفت: همکاری و هم افزایی دستگاه های امدادی، کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی را به دنبال خواهد داشت.
طرح ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر آستارا در قالب دو پایگاه در مبادی ورودی شهر راه اندازی شده است و نیروهای هلال احمر تا 15 فروردین ماه جاری علاوه بر توزیع نقشه راهنمای شهرستان و معرفی مکان های گردشگری، برنامه های امداد و کمک های اولیه شامل کنترل فشار و قندخون، پانسمان و برپایی چادر خیمه نماز را اجرا می کنند.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و به علت داشتن جاذبه های متعدد تجاری و طبیعی جزو 20 شهر گردشگر پذیر ایران است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.