انور بی نیاز شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بارندگی های پراکنده در ارتفاعات آستارا، بخشی از کوه در منطقه آقچای محور ارتباطی آستارا - اردبیل به جاده ریزش کرده بود و نیروهای راهداری با همکاری پلیس راه و عوامل پاسگاه مرزی آقچای، با به کار گیری پنج دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر آوار ریخته شده را جمع کردند.
وی اظهار کرد: به لحاظ تردد زیاد خودروها در محور آستارا - اردبیل در ایام نوروز به رانندگان توصیه می شود نکات ایمنی را رعایت کنند.
وی ادامه داد: 30 راهدار مجهز به بیش از 10 دستگاه لودر، گریدر و کامیون در مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان آستار در ایام نوروز در حالت آماده باش هستند.
فردین فرتوت نیا رئیس اداره هواشناسی آستارا نیز وضعیت جوی این شهرستان را برای 24 ساعت آینده، قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی کرد و گفت: دمای فعلی آستارا 11 درجه سانتیگراد بالای صفر و میزان رطوبت هوا در این شهرستان 71 درصد است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان، 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه دارد.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.