مهدی ولی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح راهنمای مسافران نوروزی از امروز (پنجشنبه) در استان به اجرا درآمد و تا هفدهم فروردین 96 ادامه دارد.
وی با اشاره به فعالیت 24 پست جوانان با عنوان ایمنی و سلامت و شعار بهبود رفتار ترافیکی ( بهرفت ) اظهار کرد: یک هزار عضو جوان در پست های جوانان از ساعت هشت تا 20 به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.
وی بیان داشت: 16 تیم سیار سحاب ( دوچرخه سواران امدادگر) خدماتی از قبیل آموزش همگانی امدادی و پیشگیری از ایدز ( همتایان )، معرفی نقاط پر خطر و امن، تست فشار و قند خون، پر کردن اوقات فراغت کودکان در مکان پست های جوانان با آموزش چهره به چهره، راه اندازی پویش نه به تصادفات خدمات ارائه می دهند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: در مجاور پست های نوروزی خیمه های نماز برای اقامه این فریضه واجب آماده شده که مسافران می توانند در این مکان ضمن اقامه نماز برای رفع خستگی به استراحت نیز بپردازند.
طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گیلان در 24 پایگاه ثابت، سیار و موقت امدادی بین شهری و 16 شعبه هلال احمر سراسر شعب با حضور 210 نیروی عملیاتی و پرسنل به صورت شبانه روزی از روز گذشته (چهارشنبه) آغاز شده است.
51 دستگاه خودروی امدادی، یک فروند بالگرد، تیم های واکنش سریع و آنست ( سگ های تجسس) با احتساب نیروی های جوان و داوطلب 6 هزار و 500 نفر روز نجاتگر ، پرسنل ، اعضای جوان و داوطلب از 25 اسفند ماه جاری تا 17 فرودین 96 با حضور در پست های نوروزی به هموطنان خدمات ارایه خواهند داد.
جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای بیش از سه هزار امدادگر است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.