مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان روز چهارشنبه گفت: این 2 تیم عصر روز پنجشنبه هفته جاری بیست و ششم اسفندماه رو در روی هم قرار می گیرند.
میثم محبوب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و با هماهنگی انجام شده با هیات فوتبال استان گیلان ، تماشای این دیدار برای علاقمندان به فوتبال و طرفداران تیم داماش گیلان رایگان است.
وی بیان کرد: بازی تیم های فوتبال داماش گیلان و برق جدید شیراز ، از هفته دوم مرحله نهایی این رقابت ها ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: همچنین طبق هماهنگی های انجام شده و با نظر مسئولان تیم فوتبال برق جدید شیراز، این مسابقه ،30 دقیقه زودتر برگزار خواهد شد تا تیم برق شیراز بتواند به موقع به پرواز خود برسد.
مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به این امر ، این مسابقه به جای ساعت 14 و 45 دقیقه عصر پنجشنبه ، ساعت 14 و پانزده دقیقه برگزار خواهد شد.
وی گفت: امیدواریم که تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار خانگی بتواند با حمایت طرفداران خود برابر برق شیراز به برتری برسد تا اولین پیروزی خود در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم را جشن بگیرد.
وی ادامه داد: تیم فوتبال داماش گیلان در هفته اول این رقابت ها در ماهشهر به مصاف تیم شهرداری این شهر رفته بود که در نهایت با حریف خود به نتیجه مساوی دست یافت.
وی اضافه کرد: تیم داماش گیلان در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم این مسابقات، با تیم های شهرداری فومن، آینده سازان برق جدید فارس ، شهرداری کاشان ، شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه همگروه است.
محبوب خاطرنشان کرد: در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم حضور دارند که در 2 گروه 6 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
وی افزود: در پایان این مرحله، تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور را کسب خواهد کرد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.