پیمان اسدی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این خبر افزود: از این تعداد چهار نفر در رشت توسط اورژانس 115 گیلان تحت درمان سرپایی قرار گرفتند و یک نفر نیز به بیمارستان امینی لنگرود منتقل شد که همه مرد بودند.
وی اظهار داشت: همچنین بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده، 12 نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال، خودشان برای دریافت خدمات امدادی به بیمارستان های استان گیلان مراجعه کرده اند.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان خاطرنشان کرد: از 12 مصدوم که خودشان به بیمارستان ها مراجعه کردند، دو نفر زن و بقیه مرد هستند.
اسدی بیان داشت: چهار نفر از این مصدومان در رشت به بیمارستان های ولایت و امیرالمومنین مراجعه کردند و بقیه مربوط به سایر شهرستان های استان گیلان است ضمن اینکه بیشترین آسیب نیز از ناحیه چشم، گوش و صورت بوده است.
60 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای در گیلان و تمامی نیروهای اورژانس 115 استان برای امدادرسانی حادثه های چهارشنبه آخر سال به صورت ویژه آماده باش هستند.
اورژانس 115 گیلان دارای بیش از 400 نیرو، 90 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.
جمعیت هلال احمر استان نیز با 16 تیم واکنش سریع و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت با 300 آتش نشان برای امدادرسانی احتمالی آماده باش هستند.
حوادث چهارشنبه آخر سال گذشته در گیلان، 106 مصدوم و یک فوتی ( پسر 16 ساله در رشت) بر جا گذاشت که 25 نفر از مصدومان توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان در بیمارستان بستری شدند و بقیه به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند. بیشترین ماده انفجاری ترقه و بیشترین نوع آسیب نیز سوختگی بوده است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.